تحقیق بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در ایران

پایان نامه تجارت الکترونیک,پایان نامه تجارت الکترونیک در ایران,تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک چیست,تجارت الکترونیک در ایران,تحقیق تجارت الکترونیک,تحقیق تجارت الکترونیک pdf,تحقیق تجارت الکترونیکی,مقاله تجارت الکترونیک
دانلود تحقیق بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در ایران

دانلود فایل

دانلود تحقيق با موضوع بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در ایران،در قالب doc و در 147 صفحه، قابل ويرايش، شامل:فصل اول: کلیات تحقیقمقدمه1-1- بیان مسأله1-2- اهمیت و ضرورت انجام تحقيق1-3- اهداف تحقیق1-4- سؤالات تحقیق1-5- فرضیه های تحقیق1-6- مدل مفهومی تحقیق1-7- قلمرو تحقیق1-7-1-  قلمرو موضوعي1-7-2- قلمرو مکاني1-7-3- قلمرو زماني1-8- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیقفصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیقمقدمه2-1-  تعریف تجارت الکترونیک2-2-  تعاریف تجارت الکترونیک از دیدگاه هاي مختلف2-3-  تعریف اینترنت2-4- تاریخچه تجارت الکترونیک2- 5- بلوغ تجارت الکترونیک2-6 – چارچوب تجارت الکترونیکی7-2- تجارت الکترونیک در برابر تجارت سنتی2-8- طبقه بندي تجارت الکترونیکی از دیدگاه هاي متفاوت1-8-1-1- تجارت بنگاه با بنگاه (B2B)2-8-1-2-  تجارت بنگاه با مشتري ( B2C)2-8-1-3-  بنگاه به بنگاه به مشتري (B2B2C)2-8-1-4- تجارت مشتري با مشتري (C2C)2-8-1-5- تجارت مشتري با بنگاه (C2B)2-8-1-6- تجارت نظیر به نظیر( P2P)2-8-1-7 – تجارت موبایل2-8-1-8 – تجارت الکترونیکی درون سازمانی2-8-1-9- تجارت الکترونیکی بنگاه به کارکنان2-8-1-11- تجارت الکترونیکی غیرکسب وکاري2-8-1-12-  آموزش الکترونیکی2-8-1-13 – بازار به بازار2-8-1-14-  دولت الکترونیکی2-8-2- طبقه بندي تجارت الکترونیکی با توجه به ماهیت برنامه هاي کاربردي2-8-2-1- بازارهاي الکترونیکی2-8-2-2- سیستم هاي اطلاعاتی بین سازمانی (IOS)2-9- مزایاي تجارت الکترونیک2-9-1- مزایا براي سازمان ها2-9-2- مزایا براي مشتریان2-9-3- مزایا براي جامعه2-10- محدودیت ها و موانع تجارت الکترونیکی2-10-1- محدودیت هاي فنی تجارت الکترونیکی2-10-2- محدودیت هاي غیرفنی تجارت الکترونیکی2-11 – نگاهی به تجارت الکترونیک در جهان و ایران2-11-2- تجارت الکترونیک در ایران2-12- تجارت الکترونیکی از دیدگاه داخلی2-13- موانع توسعه تجارت الکترونیک در ایران2-14- عوامل مانع در رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران2-15- عوامل محرك تجارت الکترونیکی2-15-1- انقلاب دیجیتالی2-15-3- فشارهاي کسب وکار2-15-4- پاسخ سازمانی2-16- تأثیرات تجارت الکترونیکی2-16-1- بهبود بازاریابی مستقیم2-16-3- تعریف مجدد رسالت سازمان2-17- ابزارهاي تجارت الکترونیک2-18-  پیش نیازهاي برون زاي استقرار و نهادینه شدن تجارت الکترونیک2-19- پیش نیازهاي درون زاي استقرار و نهادینه شدن تجارت الکترونیک2-20- بررسی مدل هاي بکار رفته در پذیرش و استقرار تجارت الکترونیک2-20-2- مدل پایه اي موانع اتخاذ تجارت الکترونیکی2-30-3- مدل جامع پیاده سازي و توسعه تجارت الکترونیکی2-20-4- مدل مفهومی عوامل مؤثر بر به کارگیري تجارت الکترونیکفصل سوم: روش شناسی تحقیقمقدمه3-1- روش‌ شناسي تحقيق3-2- جامعه آمار3-3- نمونه آماري3-4- روش نمونه گيري3-5- روش جمع آوري داده ها3-6- ابزار گردآوری داده ها3-7- روايي و پايايي پرسش نامه3-7-1- روايي3-7-2-پايايي3-8- روش تجزيه و تحليل داده‌ ها3-9- روش‌ ها و آزمون هاي آماري به كار گرفته شده در اين تحقيق3-9-1- آمار توصيفي3-9-2- آمار استنباطفصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده هامقدمه4-1- يافته‏ هاي توصيفي4-2- آمار استنباطي4-2-1- آزمون سنجش نرمال بودن داده ها (کلوموگروف- اسميرنف)4-2-2- آزمون میانگین یک جامعهفصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاداتمقدمه5-1- بررسي يافته‌ هاي پژوهش با توجه به آزمون میانگین یک جامعه آماری5-2- بررسي يافته‌ هاي پژوهش با توجه به آزمون رگرسیون5-3- ارائه پيشنهادات5-3-1- پيشنهادات بر مبناي يافته‌ هاي تحقيق5-3-2- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی5-4- محدوديت هاي تحقيقمنابعچکیده تحقیق:تجارت به عنوان يكي از اركان تمدن بشري، هم گام با پيشرفت و تحولات ايجاد شده در جامعه، تغيير كرده و شكلي نو به خود مي گيرد. در عصر حاضر با توجه به انفجار اطلاعات و استفاده روز افزون از كامپيوتر و اينترنت، تجارت الكترونيك از جايگاه خاصي برخوردار شده است. هدف از این تحقیق، بررسی عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الكترونيك در ایران می باشد. جامعه آماری این تحقیق، کلیه کارشناسان و صاحب نظران این حوزه می باشد. نمونه آماری این تحقیق، 81 نفر می باشند که به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده ها، پرسش نامه می باشد که روایی آن از نظر استاد راهنما و مشاور، تأیید شد و پایایی ان به وسیله آلفای کرونباخ محاسبه شد. فرضیه های تحقیق به وسیله آزمون میانگین یک جامعه آماری بررسی شد و این نتیجه حاصل شد که عوامل فنی و زیر ساختی، عوامل انسانی، عوامل فرهنگی و امنیت سیستم های اطلاعاتی در استقرار تجارت الکترونیک در ایران بسیار مؤثر می باشند.

 
من می خواهم این فایل را خریداری کنم

برچسب ها:
تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک چیست تجارت الکترونیک در ایران تحقیق تجارت الکترونیک تحقیق تجارت الکترونیکی تحقیق تجارت الکترونیک pdf مقاله تجارت الکترونیک پایان نامه تجارت الکترونیک پایان نامه تجارت الکترونیک در ایران

  • پاورپوینت کتاب سنتز ترکیبات نامتقارن تالیف گری پروکتر ترجمه دکتر جلیل لاری

    پاورپوینت کتاب سنتز ترکیبات نامتقارن گری پروکتر,دانلود کتاب سنتز ترکیبات نامتقارن ج,دانلود کتاب سنتز ترکیبات نامتقارن گری پروکتر,کتاب سنتز ترکیبات نامتقارن جلیل لاری,کتاب سنتز ترکیبات نامتقارن دکتر جلیل لاری,کتاب سنتز ترکیبات نامتقارن گری پروکتر پاورپوینت کتاب سنتز ترکیبات نامتقارن تالیف…

  • تحقیق بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن

    آگاهی از برند,اتکا,ارزش ویژه برند,تداعی برند,رضایت مشتری,کیفیت ادراک شده,وفاداری به برند تحقیق بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق با موضوع بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و…

  • تحقیق رنگ و شخصيت

    پایان نامه پیرامون رنگ و شخصيت,پروژه رنگ و شخصيت,تحقیق در مورد رنگ و شخصيت,تحقیق رنگ و شخصيت,تحقیق روانشناسی,تحقیق روانشناسی رنگ و شخصيت,دانلود تحقیق رنگ و شخصيت,مقاله رنگ و شخصيت تحقیق رنگ و شخصيت رفتن به سایت اصلی بخشی از متن…

  • نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان دورود (واقع در استان لرستان)

    استان لرستان,لایه مدل رقومی ارتفاعی,نقشه DEM,نقشه DEM شهرستان دورود,نقشه رستری DEM,نقشه مدل رقومی ارتفاعی,نقشه مدل رقومی ارتفاعی شهرستان دورود دانلود نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان دورود (واقع در استان لرستان) دانلود فایل - نقشه مدل رقومی ارتفاعی، یکی از…

  • تحقیق بررسی تئوري مديريت اسلامي از دیدگاه امام علی

    پاورپوینت تئوري مديريت اسلامي,تئوري,تحقیق تئوري مديريت اسلامي,تحقیق در موردتئوري مديريت اسلامي,دانلود تحقیق تئوري مديريت اسلامي,دانلود تحقیق در مورد تئوري مديريت اسلامي,دانلود مقاله تئوري مديريت اسلامي,دیدگاه امام علی,مديريت اسلامي تحقیق بررسی تئوري مديريت اسلامي از دیدگاه امام علی رفتن به سایت…

  • دانلود گزارش کارآموزی سنسور

    پروژه کارورزی برق,پروژه کارورزی سنسور,پروژه گزارش کارآموزی سنسور,خرید گزارش کارآموزی سنسور,دانلود کارآموزی,دانلود گزارش کارآموزی سنسور,دانلود گزارش کاراموزی سنسور,کارآموزی,کاراموزی برق,کارورزی,گزارش کارآموزی رشته برق,گزارش کارآموزی سنسور دانلود دانلود گزارش کارآموزی سنسور دانلود فایل در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما…

  • تحقیق بررسي تيپ شخصيتي درون گرا- برون گرا در بازيگران گروه هاي مختلف تئاتر

    پایان نامه پیرامون تيپ شخصيتي,پروژه تيپ شخصيتي,تحقیق تيپ شخصيتي,تحقیق در مورد تيپ شخصيتي,تحقیق روانشناسی,تحقیق روانشناسی تيپ شخصيتي,دانلود تحقیق تيپ شخصيتي,مقاله تيپ شخصيتي تحقیق بررسي تيپ شخصيتي درون گرا- برون گرا در بازيگران گروه هاي مختلف تئاتر رفتن به سایت اصلی…

  • مجموعه مقالات تولید بیوگاز

    آشنایی با تولید بیوگاز,اصول تولید بیوگاز,پاورپوینت تولید بیوگاز,پایان نامه تولید بیوگاز,تحقیق تولید بیوگاز,تکنیکهای تولید بیوگاز,تولید بیوگازکنفرانس تولید بیوگاز,روش تولید بیوگاز,روشها,فرایند تولید بیوگاز,مجموعه مقالات تولید بیوگاز,مقاله تولید بیوگاز مجموعه مقالات تولید بیوگاز رفتن به سایت اصلی فهرست مطالب:هند    160پاکستان    161نیجریه    161ژاپن   …

  • پاورپوینت پايگاه داده ها

    اجزای پايگاه داده ها,انواع پايگاه داده ها,پاورپوینت پايگاه داده ها,پايگاه داده,پایگاه داده باز ایران,پایگاه داده چیست,پایگاه داده ها,تحقیق پایگا,ساختار پايگاه داده,سلسله مراتب داده ها,سيستم مديريت پايگاه داده,وظايف سيستم مديريت پايگاه داده دانلود پاورپوینت پايگاه داده ها دانلود فایل دانلود پاورپوینت…

  • نقشه کاربری اراضی شهرستان اردستان

    دانلود نقشه کاربری اراضی شهرستان اردستان,شیپ فایل کاربری اراضی,شیپ فایل کاربری اراضی شهرستان اردستان,لایه GIS کاربری ارا,لایه جی آی اس کاربری اراضی,لایه جی آی اس کاربری اراضی شهرستان اردستان,نقشه کاربری اراضی,نقشه کاربری اراضی شهرستان اردستان دانلود نقشه کاربری اراضی شهرستان…