تحقیق جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان

پایان نامه با موضوع برند,پایان نامه برند,پایان نامه برند سازی,پایان نامه در مورد برند,پایان نامه درباره برند,پایان نامه م,تحقیق برند,تحقیق در مورد برند,تحقیق در مورد برند سازی,تحقیق درباره برند,تحقیق درباره نام تجاری,دانلود پایان نامه برند
دانلود تحقیق جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان

دانلود فایل

دانلود تحقيق در مورد جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان،در قالب word و در 164 صفحه، قابل ويرايش، شامل:فصل اول: کلیات تحقیقمقدمهبیان مسألهاهمیت موضوعسؤالات تحقیقفرضیات تحقیقاهداف تحقیقروش انجام پژوهش1-7-1 جامعه و نمونه آماری1-7-2 جمع آوری اطلاعات تحقیققلمرو تحقیقمحدودیت های تحقیقضرورت و کاربرد تحقیقنوآوری تحقیقتعریف واژگان1-12-1 نام نشان تجاری1-12-2 جایگاه یابی نام و نشان تجاری1-12-3 هویت نام تجاری1-12-4 تصویر نام تجاری1-12-5 کیفیت1-12-6 خدمات1-12-7 قیمت1-12-8 نوآوریفصل دوم: ادبیات تحقیق2-1 مقدمه2-2 مروری بر تحولات نام تجاری2-3 نگرشی بر تحولات نام تجاری در ایران2-4 مفهوم نام نشان تجاری 2-5 مروری بر دیدگاه های مرتبط با نام تجاری2-5-1 کارکردهای نام تجاری2-5-2 ساخت نام تجاری2-5-3 گرایش به نام تجاری2-5-4 رهبری نام تجاری2-5-5 مدیریت دارایی نام تجاری2-6 تعاریف و مفاهیم جایگاه یابی1-6-2 جایگاه یابی نام تجاری2-6-2 جایگاه یابی مجدد2-6-3 تصویر نام تجاری2-6-4 هویت نام تجاری2-7 دیدگاه های مختلف درزمینه جایگاه یابی نام تجاری2-8 خط  مشی ها و راهبردهای تعیین جایگاه نام تجاری2-8-1 خط مشی ها از دید رایز و تروت2-8-2 خط مشی ها از دید کاتلر2-8-3 راهبردها از دید تمپورال2-9 ادغام راهبردهای تعیین جایگاه2-10 تدوین بیانیه جایگاه2-11 مروری بر تحقیقات گذشته2-11-1 دیدگاه ناکس2-11-2 دیدگاه بهات و ردی2-11-3 دیدگاه کلر و لمن2-11-4 دیدگاه گوین و گوین2-11-5 دیدگاه فلور2-11-6 دیدگاه کاتلر2-11-7 دیدگاه بلنک سون و کالافاتیس2-11-8 دیدگاه ساگار2-12 مدل مفهومی تحقیقفصل سوم: روش تحقیق3-1 مقدمه3-2 جهت گیری پژوهش3-3 فلسفه پژوهش3-4 جامعه و نمونه آماری3-4-1 جامعه آماری3-4-2 نمونه آماری و روش محاسبه حجم نمونه3-4-3 روش های نمونه گیری3-5 شیوه های گردآوری اطلاعات3-5-1 بررسی و مطالعات گسترده کتابخانه ای و جستجو در اینترنت3-5-2 پرسش نامه حضوری3-5-2-1 تشریح پرسش نامه3-6 متغیرهای تحقیق3-6-1 کیفیت3-6-2 خدمات3-6-3 قیمت3-6-4 نوآوری3-7 روایی و پایایی پرسش نامه3-7-1 تعیین پایایی پرسش نامه3-7-2 تعیین روایی پرسش نامه3-8 قلمرو مکانی تحقیق3-9 قلمرو زمانی تحقیق3-10 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات3-10-1 آمار توصیفی3-10-2 آمار استنباطی3-10-2-1 آزمون دو جمله ای3-10-2-2 آزمون من- ویتنی 3-10-2-3 آزمون فریدمنفصل چهارم: جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1 مقدمه4-2 آمار توصیفی4-2-1 سن4-2-2 جنسیت4-2-3 وضعیت تأهل4-2-4 تحصیلات4-2-5 سابقه کار4-3 آمار توصیفی شاخص های ساخته شده4-3-1 توصیف وضعیت متغیرهای اصلی پژوهش4-4 آمار استنباطی4ـ5 بررسی فرضیه های تحقیق 4ـ5ـ1 کیفیت برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه مشتریان4ـ5ـ2 کیفیت برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه کارشناسان14ـ5ـ3 خدمات برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه مشتریان 4ـ5ـ4 خدمات برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه کارشناسان4ـ5ـ5 قیمت برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه مشتریان4ـ5ـ6 قیمت برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه کارشناسان4ـ5ـ7 نوآوری برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه مشتریان4ـ5ـ8 نوآوری برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه کارشناسان4ـ5ـ9 جایگاه کیفیت از دیدگاه کارشناسان شرکت با جایگاه شکل گرفته در ذهن مشتریان4ـ5ـ10جایگاه خدمات از دیدگاه کارشناسان شرکت با جایگاه شکل گرفته در ذهن مشتریان4ـ5ـ11ـ جایگاه قیمت از دیدگاه کارشناسان شرکت با جایگاه شکل گرفته در ذهن مشتریان4ـ5ـ12ـ جایگاه نوآوری از دیدگاه کارشناسان شرکت با جایگاه شکل گرفته در ذهن مشتریان4ـ5ـ 13 اولویت بندی شاخص ها از دو دیدگاه مشتریان و کارشناسان شرکت فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات5-1 مقدمه5-2 نتایج تحقیق5-2-1 بررسی یافته های پژوهش با توجه به آزمون دوجمله ای5-2-2 بررسی یافته های پژوهش با توجه به آزمون من- ویتنی 5-2-3 بررسی یافته های پژوهش با توجه به آزمون فریدمن5-3 ارائه پیشنهادات5-3-1 پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق5-3-2 پیشنهادات برای تحقیقات آیندهمنابعپیوست 1: پرسش نامه خرده فروشانپیوست 2: پرسش نامه شرکتپیوست 3: جدول آلفای کرونباخبخشی از چکیده تحقيق:بحثی که امروزه به عنوان یکی از مسائل مهم مربوط به نام گذاری تجاری مطرح شده، جایگاه یابی نام و نشان تجاری است، مفهومی که رایز و تروت برای اولین بار در سال 1970 مطرح کردند. این کلمه، در واقع، جایی است که یک شرکت نیاز دارد برای شروع فعالیت های نام گذاری تجاری اش، از آن جا آغاز کند. در حقیقت، شرکت با توجه به عوامل مختلف جایگاه نام و نشان تجاری را یعنی تعیین کرده و آن را به کمک ابزارهای بازار یابی به ذهن مشتری منتقل می کند. جایگاه یابی نام تجاری در واقع، چگونگی ادارک یک نام تجاری توسط بازار هدف در مقایسه با رقباست. با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت ذهن مشتری در بردارنده جایگاه نام و نشان تجاری است. نوع فعالیت هایی که شرکت انجام می دهد، نوع ارتباطات، میزان ارائه  خدمات، کیفیت محصولات و حتی نیروی انسانی شاغل در شرکت و بسیاری از عوامل دیگر می تواند بر جایگاه نام و نشان تجاری تأثیر بگذارد …سایر محصولات مشابه:پاورپوینت جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان

 
من می خواهم این فایل را خریداری کنم

برچسب ها:
تحقیق برند تحقیق در مورد برند تحقیق درباره برند تحقیق در مورد برند سازی تحقیق درباره نام تجاری پایان نامه برند پایان نامه در مورد برند پایان نامه با موضوع برند پایان نامه درباره برند دانلود پایان نامه برند پایان نامه برند سازی پایان نامه م

  • تحقیق نگاهي به مديريت زمان

    پاورپوینت مديريت زمان,پروژه آماده در مورد مدير,تحقیق آماده در مورد مديريت زمان,تحقیق در موردمديريت زمان,تحقیق مديريت زمان,دانلود تحقیق در مورد مديريت زمان,دانلود تحقیق مديريت زمان,دانلود مقاله مديريت زمان,مديريت زمان تحقیق نگاهي به مديريت زمان رفتن به سایت اصلی بخشی از…

  • پرسش نامه نظارت و راهنمایی

    پرسشنامه تحقق سازمانی,پرسشنامه تعالی,پرسشنامه تعالی سازمان,پرسشنامه راهبری,پرسشنامه راهنمایی,پرسشنامه راهنمایی مدیران,پرسشنامه رهبری,پرسشنامه سازمانی,پرسشنامه مدیریت,پرسشنامه نظارت,پرسشنامه نظارت مدیران دانلود پرسش نامه نظارت و راهنمایی دانلود فایل دانلود پرسش نامه با موضوع نظارت و راهنمایی، در قالب docx و در 8 صفحه، قابل…

  • پاورپوینت آشنايي با اهداف و اصول تعليم و تربيت

    آشنايي با اهداف و اصول تعليم و تربيت,اصول تعليم و تربيت,اهداف تعليم و تربيت,پایان نامه تعليم و تربيت,تحقیق اصول تعليم و تربيت,تحقیق اهداف تعليم و تربيت,تحقیق تعليم و تربيت,مبانی تعليم و تربيت,مقاله اهداف تعليم و تربيت,مقاله تعليم و تربيت دانلود…

  • تحقیق برسي تأثير بدرفتاري والدين بر عزت نفس دانش‎آموزان

    پایان نامه پیرامون بدرفتاري والدين,پروژه بدرفتاري والدين,تحقیق بدرفتاري والدين,تحقیق در مورد بدرفتاري والدين,تحقیق روانشناسی,تحقیق روانشناسی بدرفتاري والدين,دانلود تحقیق بدرفتاري والدين,مقاله بدرفتاري والدين تحقیق برسي تأثير بدرفتاري والدين بر عزت نفس دانش‎آموزان رفتن به سایت اصلی فهرست مطالبچكيده     فصل اول:كليات…

  • تحقیق دوران تاريخى چگونه از هم متمايز مى شوند؟

    پروژه تمایز دوران تاريخى,پروژه در مورد تمایز دوران تاري,تحقیق در مورد تمایز دوران تاريخى,تمایز دوران تاريخى,دانلود تحقیق تمایز دوران تاريخى,دانلود رایگان تحقیق تمایز دوران تاريخى,مقاله تمایز دوران تاريخى,مقاله در مورد تمایز دوران تاريخى تحقیق دوران تاريخى چگونه از هم متمايز…

  • پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع هدایت از طریق ارتباطات

    پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان,دانلود فصل چهاردهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان,فصل چهاردهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان,نکات فصل چهاردهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی سازمان و…

  • پرسشنامه ابراز وجود

    پرسشنامه آماده ابراز وجود,پرسشنامه ابراز وجود,پرسشنامه ابراز وجود asa,پرسشنامه ابراز وجود شرینگ,پرسشنامه ابراز وجود گمبریل و ریچی,پرسشنامه استاندارد ابراز وجود,دانلود پرسشنامه ابراز وجود,دانلود پرسشنامه ابراز وجود شر,دانلود رایگان پرسشنامه ابراز وجود دانلود پرسشنامه ابراز وجود دانلود فایل دانلود پرسشنامه ابراز…

  • پاورپوینت مهندس معمار نادر اردلان

    آثار معماری نادر اردلان,آثار نادر اردلان,تحقیق معمار نادر اردلان,زندگینامه نادر اردلان,معمار معروف نادر اردلان,معمار نادر اردلان,معمار نادری اردلان,مقاله معمار نادر اردلان,نادر اردلان,نادر اردلان pdf,نادر اردلان و لاله بختیار,نادر اردلان ویکی پدیا دانلود پاورپوینت مهندس معمار نادر اردلان دانلود فایل دانلود…

  • پلان اجرايي 2 طبقه با زير بنا 170 متر

    پلان اجرايي 2 طبقه با زير بنا 170 متر دانلود پلان اجرايي 2 طبقه با زير بنا 170 متر دانلود فایل پلان اجرايي  2 طبقه با زير بنا 170 متر   من می خواهم این فایل را خریداری کنم برچسب…

  • تحقیق روش های استقراض مالی

    انواع روش های تأمین مالی,تأمین مالی زیرساخت ها,تحقیق تامین مالی,تحقیق روش های استقراض مالی,روش های استقراض مالی,گزارش روش های استقراض مالی,مقاله انواع روش های تأمین مالی,مقاله تأمین مالی دانلود تحقیق روش های استقراض مالی دانلود فایل دانلود تحقیق با موضوع…