تحقیق جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان

پایان نامه با موضوع برند,پایان نامه برند,پایان نامه برند سازی,پایان نامه در مورد برند,پایان نامه درباره برند,پایان نامه م,تحقیق برند,تحقیق در مورد برند,تحقیق در مورد برند سازی,تحقیق درباره برند,تحقیق درباره نام تجاری,دانلود پایان نامه برند
دانلود تحقیق جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان

دانلود فایل

دانلود تحقيق در مورد جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان،در قالب word و در 164 صفحه، قابل ويرايش، شامل:فصل اول: کلیات تحقیقمقدمهبیان مسألهاهمیت موضوعسؤالات تحقیقفرضیات تحقیقاهداف تحقیقروش انجام پژوهش1-7-1 جامعه و نمونه آماری1-7-2 جمع آوری اطلاعات تحقیققلمرو تحقیقمحدودیت های تحقیقضرورت و کاربرد تحقیقنوآوری تحقیقتعریف واژگان1-12-1 نام نشان تجاری1-12-2 جایگاه یابی نام و نشان تجاری1-12-3 هویت نام تجاری1-12-4 تصویر نام تجاری1-12-5 کیفیت1-12-6 خدمات1-12-7 قیمت1-12-8 نوآوریفصل دوم: ادبیات تحقیق2-1 مقدمه2-2 مروری بر تحولات نام تجاری2-3 نگرشی بر تحولات نام تجاری در ایران2-4 مفهوم نام نشان تجاری 2-5 مروری بر دیدگاه های مرتبط با نام تجاری2-5-1 کارکردهای نام تجاری2-5-2 ساخت نام تجاری2-5-3 گرایش به نام تجاری2-5-4 رهبری نام تجاری2-5-5 مدیریت دارایی نام تجاری2-6 تعاریف و مفاهیم جایگاه یابی1-6-2 جایگاه یابی نام تجاری2-6-2 جایگاه یابی مجدد2-6-3 تصویر نام تجاری2-6-4 هویت نام تجاری2-7 دیدگاه های مختلف درزمینه جایگاه یابی نام تجاری2-8 خط  مشی ها و راهبردهای تعیین جایگاه نام تجاری2-8-1 خط مشی ها از دید رایز و تروت2-8-2 خط مشی ها از دید کاتلر2-8-3 راهبردها از دید تمپورال2-9 ادغام راهبردهای تعیین جایگاه2-10 تدوین بیانیه جایگاه2-11 مروری بر تحقیقات گذشته2-11-1 دیدگاه ناکس2-11-2 دیدگاه بهات و ردی2-11-3 دیدگاه کلر و لمن2-11-4 دیدگاه گوین و گوین2-11-5 دیدگاه فلور2-11-6 دیدگاه کاتلر2-11-7 دیدگاه بلنک سون و کالافاتیس2-11-8 دیدگاه ساگار2-12 مدل مفهومی تحقیقفصل سوم: روش تحقیق3-1 مقدمه3-2 جهت گیری پژوهش3-3 فلسفه پژوهش3-4 جامعه و نمونه آماری3-4-1 جامعه آماری3-4-2 نمونه آماری و روش محاسبه حجم نمونه3-4-3 روش های نمونه گیری3-5 شیوه های گردآوری اطلاعات3-5-1 بررسی و مطالعات گسترده کتابخانه ای و جستجو در اینترنت3-5-2 پرسش نامه حضوری3-5-2-1 تشریح پرسش نامه3-6 متغیرهای تحقیق3-6-1 کیفیت3-6-2 خدمات3-6-3 قیمت3-6-4 نوآوری3-7 روایی و پایایی پرسش نامه3-7-1 تعیین پایایی پرسش نامه3-7-2 تعیین روایی پرسش نامه3-8 قلمرو مکانی تحقیق3-9 قلمرو زمانی تحقیق3-10 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات3-10-1 آمار توصیفی3-10-2 آمار استنباطی3-10-2-1 آزمون دو جمله ای3-10-2-2 آزمون من- ویتنی 3-10-2-3 آزمون فریدمنفصل چهارم: جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1 مقدمه4-2 آمار توصیفی4-2-1 سن4-2-2 جنسیت4-2-3 وضعیت تأهل4-2-4 تحصیلات4-2-5 سابقه کار4-3 آمار توصیفی شاخص های ساخته شده4-3-1 توصیف وضعیت متغیرهای اصلی پژوهش4-4 آمار استنباطی4ـ5 بررسی فرضیه های تحقیق 4ـ5ـ1 کیفیت برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه مشتریان4ـ5ـ2 کیفیت برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه کارشناسان14ـ5ـ3 خدمات برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه مشتریان 4ـ5ـ4 خدمات برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه کارشناسان4ـ5ـ5 قیمت برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه مشتریان4ـ5ـ6 قیمت برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه کارشناسان4ـ5ـ7 نوآوری برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه مشتریان4ـ5ـ8 نوآوری برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب از دیدگاه کارشناسان4ـ5ـ9 جایگاه کیفیت از دیدگاه کارشناسان شرکت با جایگاه شکل گرفته در ذهن مشتریان4ـ5ـ10جایگاه خدمات از دیدگاه کارشناسان شرکت با جایگاه شکل گرفته در ذهن مشتریان4ـ5ـ11ـ جایگاه قیمت از دیدگاه کارشناسان شرکت با جایگاه شکل گرفته در ذهن مشتریان4ـ5ـ12ـ جایگاه نوآوری از دیدگاه کارشناسان شرکت با جایگاه شکل گرفته در ذهن مشتریان4ـ5ـ 13 اولویت بندی شاخص ها از دو دیدگاه مشتریان و کارشناسان شرکت فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات5-1 مقدمه5-2 نتایج تحقیق5-2-1 بررسی یافته های پژوهش با توجه به آزمون دوجمله ای5-2-2 بررسی یافته های پژوهش با توجه به آزمون من- ویتنی 5-2-3 بررسی یافته های پژوهش با توجه به آزمون فریدمن5-3 ارائه پیشنهادات5-3-1 پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق5-3-2 پیشنهادات برای تحقیقات آیندهمنابعپیوست 1: پرسش نامه خرده فروشانپیوست 2: پرسش نامه شرکتپیوست 3: جدول آلفای کرونباخبخشی از چکیده تحقيق:بحثی که امروزه به عنوان یکی از مسائل مهم مربوط به نام گذاری تجاری مطرح شده، جایگاه یابی نام و نشان تجاری است، مفهومی که رایز و تروت برای اولین بار در سال 1970 مطرح کردند. این کلمه، در واقع، جایی است که یک شرکت نیاز دارد برای شروع فعالیت های نام گذاری تجاری اش، از آن جا آغاز کند. در حقیقت، شرکت با توجه به عوامل مختلف جایگاه نام و نشان تجاری را یعنی تعیین کرده و آن را به کمک ابزارهای بازار یابی به ذهن مشتری منتقل می کند. جایگاه یابی نام تجاری در واقع، چگونگی ادارک یک نام تجاری توسط بازار هدف در مقایسه با رقباست. با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت ذهن مشتری در بردارنده جایگاه نام و نشان تجاری است. نوع فعالیت هایی که شرکت انجام می دهد، نوع ارتباطات، میزان ارائه  خدمات، کیفیت محصولات و حتی نیروی انسانی شاغل در شرکت و بسیاری از عوامل دیگر می تواند بر جایگاه نام و نشان تجاری تأثیر بگذارد …سایر محصولات مشابه:پاورپوینت جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان

 
من می خواهم این فایل را خریداری کنم

برچسب ها:
تحقیق برند تحقیق در مورد برند تحقیق درباره برند تحقیق در مورد برند سازی تحقیق درباره نام تجاری پایان نامه برند پایان نامه در مورد برند پایان نامه با موضوع برند پایان نامه درباره برند دانلود پایان نامه برند پایان نامه برند سازی پایان نامه م

  • پروژه حسابداری صنعتی بهای تمام شده

    پروژه تحقیقاتی حسابداری صنعتی بهای تمام شده,پروژه حسابداری,پروژه حسابداری بهای تمام شده,پروژه حسابداری دانلود رایگان,پروژه حسابداری صنعتی,پروژه حسابداری مالی,حسابداری بهای تمام شده,حسابداری بهای تمام شده چیست,حسابداری بهای تمام شده کالا دانلود پروژه حسابداری صنعتی بهای تمام شده دانلود فایل دانلود پروژه…

  • فایل اکسل تمام فهارس بهای 1397

    اکسل فهرست بهای ابنیه,اکسل فهرست بهای انتقال آب,اکسل فهرست بهای برق,اکسل فهرست بهای راه و باند,اکسل فهرست بهای راهداری,اکسل فهرست بهای سدسازی,اکسل فهرست بهای مکانیک,اکسل فهرست بهای نگهداری راه آهن دانلود فایل اکسل تمام فهارس بهای 1397 دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت ابزارهای دقیق جراحی به زبان انگلیسی

    ابزارهای دقیق جراحی,پاورپوینت آماده مهندسی پزشکی,پاورپوینت ابزارهای دقیق جراحی,تحقیق ابزارهای دقیق جراحی,دانلود پاورپوینت ابزارهای دقیق جراحی,دانلود پاورپوینت در مورد ابزارهای دقیق جراحی,دانلود رایگان پاورپوینت ابزارهای دقیق جراحی پاورپوینت ابزارهای دقیق جراحی به زبان انگلیسی رفتن به سایت اصلی مشخصات فایل:پاورپوینت…

  • نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان بستان آباد (واقع در استان آذربایجان شرقی)

    استان آذربایجان شرقی,جهت شیب,جهت شیب استان ها,دانلود نقشه جهت شیب,نقشه جهت جغرافیایی,نقشه جهت شیب,نقشه جهت شیب استان ها,نقشه رستری جهت شیب,نقشه ی جهت شیب شهرستان بستان آباد,نقشه ی جهت شیب شهرستان ها دانلود نقشه ی رستری جهت شیب شهرستان بستان…

  • پاورپوینت روش تحقیق وارائه گزارش (پایان نامه نویسی)

    آفت زدگی فرایند پایان نامه نویسی در ایران,انواع تحقيق(از ديدگاههاي مختلف),پاورپوینت روش تحقیق وارائه گزارش (پایان نامه نویسی),تحقیق پایان نامه کارشن,تشریح برخی از اجزاء صفحه عنوان (Title Page),تقسيم بندی انواع تحقيق,ویژگی های پایان نامه کارشناسی ارشد پاورپوینت روش تحقیق وارائه…

  • پاورپوینت راه کارهای پیاده سازی دولت الکترونیک

    پاورپوینت آماده کامپیوتر دولت الکترونیک,پاورپوینت دولت الکترونیک,تحقیق دولت الکترونیک,دانلود پاورپوینت در مورد دولت الکترونیک,دانلود پاورپوینت دولت الکترونیک,دانلود تحقیق دولت الکترو,دانلود رایگان پاورپوینت دولت الکترونیک,دولت الکترونیک پاورپوینت راه کارهای پیاده سازی دولت الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پاورپوینت خلاصه ای از کتاب فرقه ها در میان ما

    آشنایی با فرقه ها,آشنایی با فرقه های اسلام,آشنایی با فرقه های مسیحیت,انواع فرقه ها,پاورپوینت فرقه,پایان نامه فرقه,تحقیق فرقه,تعریف فرقه,خصوصیات فرقه,رهبر فرقه,روابط فرقه,ساختار تشکیلاتی فرقه,فرقه,فرقه های مسیحیت,مقاله فرقه دانلود پاورپوینت خلاصه ای از کتاب فرقه ها در میان ما دانلود فایل…

  • تحقیق قاطعيت در مديريت

    پاورپوینت قاطعيت در مديريت,پایان نامه قاطعيت در مديريت,تحقیق قاطعيت در مديريت,تحقیق قاطعيت در مديريت اسلامی,تکنیکهای قاطعيت در مديريت,روشهای قاطعيت در مديريت,قاطعيت در مديريت,قاطعيت در مديريت اسلامی,مقاله قاطعيت در مديريت تحقیق قاطعيت در مديريت رفتن به سایت اصلی بخشی از متن…

  • پاورپوینت هویت سازمانی

    انواع هویت سازمانی,پاورپوینت هویت سازمانی,پایان نامه هویت سازمانی,تحقیق هویت سازمانی,تعاریف هویت سازمانی,ساخت هویت سازمانی,شکل گیری هویت سازمانی,مقاله هویت سازمانی,هویت سازمانی,هویت سازمانی pdf,هویت سازمانی چیست دانلود پاورپوینت هویت سازمانی دانلود فایل دانلود پاورپوینت با موضوع هویت سازمانی،در قالب ppt و در…

  • تحقیق پرورش مهارت هاي سرپرستي

    آشنایی با مهارتهاي سرپرستي,انواع مهارتهاي سرپرستي,پاورپوینت مهارتهاي سرپرستي,پایان نامه مهارتهاي سرپرستي,تحقیق مهارتهاي سرپرستي,مقاله مهارتهاي سرپرستي,مهارتهاي سرپرستي,مهارتهاي سرپرستي pdf,مهارتهاي سرپرستي ppt تحقیق پرورش مهارت هاي سرپرستي رفتن به سایت اصلی بخشی از متن تحقیق:پرورش مهارتهاي سرپرستيمديران در تمامي سطوح سازماني و…